سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مخزن گالوانیزه

 

مخزن گالوانیزه ویژه ذخیره سازی آب :

گروه صنعتی سازآب مخازن گالوانیزه آب را در 11 قطر مختلف، 6 تا 36 اینچ (1.83 متر تا 10.97 متر) و ارتفاع دیوار تا 14"4 اینچ (4.37 متر) با ظرفیت بیش از 100000 گالن (395950 لیتر) طراحی و تولید می کند. مخازن آب فولادی گالوانیزه با کیفیت بالا ما از پوشش روی غوطه ور گرم محافظت می کنند. مخزن گالوانیزه آب دارای یک پوشش انعطاف پذیر می باشد که در داخل مخزن گالوانیزه آب معلق است و یک غشای ضد آب را تشکیل می دهد. آب ذخیره شده هرگز با سطح فولادی مخزن گالوانیزه تماس پیدا نمی کند. مواد و ساختار مخزن فولادی گالوانیزه سطوح خوردگی و نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر را به حداقل می رساند.

ویژگی ها و مزایا مخزن گالوانیزه تولیدی شرکت سازآب :

مقاوم عالی مخزن گالوانیزه در برابر خوردگی

قابلیت تولید مخزن گالوانیزه در اقطار 6 تا 36 اینچ (1.83 متر تا 10.97 متر) با ارتفاع دیوار تا 14"4 اینچ (4.37 متر)

قابلیت تولید مخزن گالوانیزه در ظرفیت های مختلف تا 104600 گالن (395950 لیتر)

سیستم مخزن از پیش مهندسی شده

طراحی سفارشی مخازن گالوانیزه

نصب طیف گسترده ای از لوازم جانبی بر روی مخزن گالوانیزه

مجهز به دریچه بازرسی

مجهز به درب بازرسی

تمام سیلوهای ساخته شده از مخازن گالوانیزه با قطر 12 اینچ (3.66 متر) و بزرگتر دارای یک درب بازرسی ایمن و راحت هستند. درب بازرسی ما به جای شیب بالای سقف به سمت راست باز می شود و ورود و خروج ایمن تر به سیلو را تسهیل می کند. ابعاد داخلی 18 × 30 اینچ (460 میلی متر در 760 میلی متر) است. درب بازرسی مخزن گالوانیزه مدولار  در یک طرف پله های سقف یا نردبان سقف قرار می گیرد و مطابق با استانداردهای قبلی است که در طرح های سیلوهای غلات فعلی در نظر گرفته نشده است. درب های بازرسی مخازن گالوانیزه گروه صنعتی سازآب مقاوم در برابر آب و هوا هستند و در کارخانه با قفل قابل قفل نصب می شوند.

ورق های دیواری مخزن گالوانیزه ویژه سیلو غلات :

ورق های دیوار سیلوی فولادی گالوانیزه 42 ? اینچ (1.08 متر) منحصر به فرد هستند و دارای راه راه

   2 ? اینچ و ½ اینچ (67.7 میلی متر در 12.7 میلی متر) عمیق هستند که به طور قابل توجهی قوی تر از راه راه استاندارد 4 اینچ (102 میلی متر) از رقبا است.

ورق‌ها رول دقیقی هستند که از فولاد با استحکام بالا تشکیل شده‌اند و در یک عملیات واحد از قبل برش داده می‌شوند و از تراز دقیق سوراخ‌ها و تناسب ثابت اطمینان می‌دهند.

کلاهک دریچه مرکزی

پوشش دریچه مرکزی منحصر به فرد گروه صنعتی سازآب بازرسی و دسترسی مخزن گالوانیزه را ساده و آسان می کند. مخازن گالوانیزه آب با قطر 6 تا 24 اینچ (1.83 متر تا 7.32 متر) دارای دریچه 2 اینچ (50 میلی متر) هستند و آنهایی که 27 اینچ (8.23 متر) و بزرگتر هستند دارای دریچه 3 اینچ (76 میلی متر) هستند.

سیستم های سقف مخزن گالوانیزه آب :

پانل های سقف مخازن گالوانیزه گروه صنعتی سازآب ویژگی های استثنایی تحمل بار و مقاومت در برابر آب و هوا را ارائه می دهند. سقف مخازن فولادی به سرعت در محل کار پیچ می شود. هر پانل به طور ایمن به ستون های کناری متصل می شود. سدهای سقفی برای جمع آوری آب باران به صورت اختیاری در دسترس هستند.

مونتاژ سریع مخزن گالوانیزه آب :

استفاده از جک ها امکان نصب مخزن گالوانیزه آب را در سطح زمین فراهم می کند.

آسترهای انعطاف پذیر

لاینر درون مخزن گالوانیزه آب معلق است تا یک غشای هوابند تشکیل دهد. آب هرگز با سطح فولادی مخزن تماس پیدا نمی کند.

سیستم لنگر مخزن آب

گیره های لنگر سنگین که برای تطابق با راه راه ها در ورق ها شکل گرفته اند، حلقه پایینی را به پایه محکم می کنند. گیره های لنگر برای مقاومت در برابر بارهای افقی طراحی شده اند. لنگرهای لرزه ای نیز موجود است.

پله های سقف

پله های سقف مخزن گالوانیزه گروه صنعتی سازآب زوایای گالوانیزه ای هستند که به پانل های سقف پیچ می شوند و امکان دسترسی آسان به درب بازرسی و درپوش قله را فراهم می کنند. پله های سقف برای سیلوهای غلات از قطر 12 تا 42 دقیقه (3.66 متر تا 12.80 متر) استاندارد است.

پیچ و مهره با استحکام بالا

تمامی سیلوهای دانه و غلات گالوانیزه گروه صنعتی سازآب دارای پیچ و مهره هایی هستند که با درجه SAE 8.2 (معادل DIN 10.9) با پوشش ضد خوردگی JS1000 روی عملیات حرارتی شده اند. پیچ‌های با استحکام بالا ما در مقایسه با سایر تولیدکنندگان سیلو که از پیچ‌های پوشش‌داده‌شده روی دی کرومات استفاده می‌کنند که فقط 108 ساعت را برآورده می‌کنند یا از آن فراتر می‌روند، از 1000 ساعت تست خوردگی نمک برخوردار خواهند بود.

مزایای مخزن گالوانیزه :

1- مخازن آب گالوانیزه ده ها سال است که مورد استفاده قرار می گیرد. آنها گزینه خوبی برای ذخیره آب برای مصارف خانگی و صنعتی هستند. گالوانیزه کردن یک فرآیند متالورژیکی است که در آن آهن و فولاد با روی پوشش داده می شود. این از فولاد زیر در برابر زنگ زدگی و خوردگی رطوبتی و شیمیایی محافظت می کند. به عبارت دیگر، در برابر خوردگی گالوانیکی، که شکل خاصی از تشکیل زنگ است، محافظت می کند. گالوانیزه کردن به روش های غیر الکتروشیمیایی انجام می شود. به طور متناقض، هدف آن تحقق یک هدف الکتروشیمیایی است. گالوانیزه کردن خود یک فرآیند بسیار قدیمی است. فولاد گالوانیزه شده است و بیش از 150 سال مورد استفاده قرار گرفته است. روی دارای خاصیت مقاومت در برابر خوردگی است. هنگامی که فلزات آهنی با روی پوشانده می شوند، ضد زنگ می شوند. روی همچنین به صورت کاتدی از عناصر آهنی محافظت می کند. چرا باید از مخازن آب گالوانیزه استفاده کرد؟ گالوانیزه کردن یک راه آسان برای محافظت از مخازن آهن و فولاد بدون متحمل شدن هزینه های زیاد است. مخازن آب گالوانیزه به تعمیر و نگهداری بسیار کمی نیاز دارند، بنابراین در آنجا نیز در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. استفاده از مخازن گالوانیزه بسیار توصیه می شود، به خصوص اگر از مخزن خود برای ذخیره آب آشامیدنی استفاده می کنید. این مخازن دچار خوردگی نمی گردند، که این امر جهت ساخت مخازن گالوانیزه آب  مهم است زیرا آب خورده شده به وضوح برای نوشیدن ذخیره نمی شود. مخازن گالوانیزه آب بادوام هستند و سالهای زیادی برای شما عمر می کنند. مخازن گالوانیزه معمولاً بزرگ هستند و ظرفیت ذخیره سازی آنها 5000 گالن است. آنها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر باد، برف و گرما محافظت می شوند. آنها می توانند شرایط آب و هوایی هش را بدون هیچ مشکلی تحمل کنند و به طور کلی برای چندین دهه دوام خواهند داشت. قبلاً اشاره کردیم که چگونه می توان از این تانک ها در داخل استفاده کرد، اما کاربردهای دیگری نیز دارند. و در مقیاسی بسیار بزرگتر. توسط

2-مخازن گالوانیزه حوزه کاربری زیادی دارند به عنوان مثال از مخازن گالوانیزه برای ذخیره آب برای حفاظت در برابر آتش در مخازن استفاده می شود و همچنین برای ذخیره آب برای آبیاری در مزارع و دامداری ها استفاده می شود. به سادگی آب سطحی اضافی را جمع آوری کنید و آن را تا زمانی که نیاز دارید نگه دارید. به همین ترتیب، بسیاری از دامداران از این مخازن برای ذخیره آب برای دام های خود استفاده می کنند. در حقیقت، اخیراً مخازن آب مانند اینها برای مصارف خانگی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. صاحبان خانه شروع به دیدن مزایای آن از نظر داشتن آب در زمان نیاز، کاهش قبوض آب و در برخی موارد کاهش نرخ بیمه صاحبان خانه کرده اند. اگر در یک منطقه مستعد خشکسالی زندگی می کنید، اگر گاو یا مزرعه دارید، اگر در جایی زندگی می کنید که شیر آتش نشانی در نزدیکی شما وجود ندارد،

مخزن آب پانل آهنی گالوانیزه فولادی فشرده

مخزن آب گالوانیزه گرم مونتاژ شده نوع جدیدی از مخزن آب است که مطابق با استاندارد 92SS177 ساخته شده است. ساخت و نصب این محصول تحت تأثیر ساخت و سازهای عمرانی قرار نمی گیرد. شما به تجهیزات جوشکاری نیاز ندارید.

جزئیات مخزن گالوانیزه فشرده ذخیره سازی آب ( مخازن گالوانیزه پانلی ) :

مخزن آب فولادی گالوانیزه گرم پنلی  ضد خوردگی، ضد پیری، بدون اعوجاج، بدون نشتی و بدون نشتی است. مخزن گالوانیزه پنلی به راحتی تمیز می شود و نصب و مونتاژ آن راحت است. نه تنها آب گرم، بلکه آب سرد را نیز می تواند ذخیره کند و قابلیت ضد ضربه و ضربه بهتری دارد.

ظرفیت مخزن گالوانیزه پنلی آب از 1.0 متر مکعب تا 5000 متر مکعب متغیر است، ارتفاع می تواند به 5 متر برسد.

 لوله های ورودی و خروجی مخزن گالوانیزه پنلی  و همچنین قطر و محل لوله برگشت  مخزن پنلی توسط تولید کننده مخزن گالوانیزه تعیین می شود، مراحل حداقل 7000 میلی متر در اطراف مخزن مورد نیاز است.

کاربرد مخزن ذخیره آب گالوانیزه :

1) ذخیره سازی و تنظیم تامین آب زنده و تامین آب ساختمانی؛

2) برداشت و ذخیره آب باران؛

3) تصفیه پساب / محلول های اسیدی و قلیایی و ذخیره سازی.

4) بیمارستان، ساختمان ها، محل ساخت و ساز، مدرسه و مکان های دیگر.

5) ذخیره موقت آب برای گسترش سیستم گرمایش، مخزن میعانات.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مخزن گالوانیزه به وب سایت سازاب مراجعه نمایید.